Apie ekologinį mišką ir natūralią aplinką. Išmokome skirti mūsų giriose augančius medžius, suprasti, kokie yra mūsų šalies medynai, sužinojome, kaip skirstomos saugomos buveinės miške ir kodėl jos ten egzistuoja. Programa miške – tai miško, jo sudedamųjų dalių, funkcijų ir visų gyvybės formų tarpusavio ryšių aiškinimas. Buvome supažindinami su atskiromis miško dalimis: medynais, daigynais, traku, pomiškiu, miško paklote. Programa, kuri vyko Žingių miške, apimė ir Natura 2000 svarbiausius buveinių tipus. Pamokos praktinė užduotis miške – susieta su medžių rūšių atpažinimu: pasitelkę išmaniųjų telefonų fotoaparatus ar kitus vaizdo fiksavimo įrenginius fotografavome skirtingus medžius. Užduoties tikslas – užfiksuoti kuo daugiau skirtingų medžių rūšių ir, aptariant su miškininku, nustatyti jų rūšį. Taip išmokome atskirti skirtingas medžių rūšis, sužinos, kodėl vieni medžiai miške auga, o kai kurių ten nėra. Biologinės įvairovės reikšmės pagrindimas ir jos svarbumo akcentavimas skatino atsakingai tausoti gamtos išteklius.