Kad ,,Orientavimasis gamtoje”– jungia gamtos pažinimą ir mokinio asmeninius įgūdžius. Tema išskirtinė tuo, kad aprėpia nemažai aspektų: senovės lietuvių santykį su gamta, orientavimosi ženklų skirtinguose biotopuose pažinimą, asmenių savybių, padedančių išgyventi gamtoje, kūno juslių lavinimą, inovatyvių technologijų pritaikymą ir orientacinių varžybų rengimą. Edukacinio užsiėmimo metu supratome orientavimosi gamtoje svarbą bei reikšmę, įgijome gebėjimų orientuotis gamtoje pagal pasaulio šalis, pradedant archainiais ar tradiciniais būdais, baigiant šiuolaikinių technologijų teikiamomis galimybėmis. Mokėmės greitai priimti sprendimus kebliose situacijose, pažinti savo kūno pojūčius, stebėti gamtos ženklus, pažinti gamtą kaip vientisą organizmą, atskirti biotopus ir pažinti kiekvieno jų požymius.

         
 

   Remiantis įgytomis žiniomis 4 klasės mokiniai balandžio 13 dieną žaidė orientacinį žaidimą. Vaikai pasidalijo į grupes, gavo nepilnai nupieštą mokyklos teritorijos planą, kuriame turėjo pažymėti trūkstamus objektus, medžius, pieveles. Pagal kompasą nustatė pasaulio šalių kryptis ir pažymėjo savo plane. Kiekviena grupė papasakojo kuria kryptimi reikia eiti, kad atsidurtų nusakytoje vietoje.

Planas kurį gavo kiekviena komanda

Paulius kompasą rado telefone, Milvita naudoja tikrą

Draugiškiausiai dirbusi komanda

Objektų ieškojimas

Nustato pasaulio šalių kryptis

Komandų darbas